Piekarz - specjalistyczne
rozwiązania



Jednym z modułów systemu Madar 7 jest piekarz - specjalistyczne oprogramowanie dla piekarni, pozwalające na kontrolę sprzedaży i zakupów wraz z ich rozliczaniem i analizą, zakupów oraz prowadzenie księgowości.
Istnieje możliwość rozszerzenia programu o rozliczenie produkcji.

Zobacz: Jak pracować z dużymi sieciami - case study.

Bogata funkcjonalność
Madar 7

Piekarz jest części systemu, obejmującego następujące moduły:
  • MRP - rozliczenie produkcji, zlecenia produkcyjne, receptury, plan produkcji,
  • Magazyn - magazyn, zaopatrzenie, zbyt,
  • Handel - fakturowanie, cenniki, zamówienia,
  • F-K - finanse, księgowość, środki trwałe,
  • CRM - zarządzanie kontaktami z klientami,
  • Kadry-Płace - kadry, płace, rozliczanie czasu pracy,
  • Narzędziownia - rozliczanie narzędzi, wypożyczalnia,
  • Kancelaria - dziennik korespondencji, obieg dokumentów, szablony pism,

Dostępne
rozwiązania
on-line



Zobacz: Madar 7 demo online.

Madar 7 daje unikalną możliwość zdalnej pracy przez przeglądarkę równolegle do pracy w wersji stacjonarnej. Po stronie klienta nie jest wymagana instalacja ani konfiguracja żadnego dodatkowego oprogramowania.

Pełna księgowość internetowa online. Oprogramowanie może być instalowane na własnych serwerach www.

Oferta oprogramowania dla PIEKARNI

Proponujemy Państwu specjalistyczne oprogramowanie dla piekarni, które pozwoli na pełną kontrolę sprzedaży i zakupów wraz z ich rozliczaniem i analizą, zakupów oraz prowadzenie księgowości. Istnieje możliwość rozszerzenia programu o rozliczenie produkcji. Oferowany program, dzięki zastosowanym rozwiązaniom, przeznaczony jest przede wszystkim dla firm średniej i dużej wielkości. Możliwości systemu :

  • zarządzanie sprzedażą - wystawianie faktur VAT, rachunków uproszczonych, WZ, faktur zbiorczych, wykonywanie koniecznych korekt czy anulacji, oraz prowadzenie rejestrów wymaganych przez przepisy,
  • rozliczanie produkcji -  współdziałanie z kasą i możliwość rozliczania sprzedaży: zapłaty gotówkowe według kierowców lub kontrahentów, operacje bezgotówkowe, rozliczanie grup kontrahentów, oraz sprzedaży terminowej,
  • kontrola pracy firmy -   uzyskiwanie różnego typu wydruków zawierających informacje o dokonanych transakcjach oraz produkcji :
    • zestawienia o kontrahentach (obroty, niezapłacone faktury i rachunki, sprzedane towary),
    • zestawienia o sprzedanych wyrobach ( ilościowe zestawienia sprzedanego asortymentu, sprzedaż dla poszczególnych kontrahentów),  
    • zestawienia obrotów poszczególnych przewoźników za podany okres, wydruki dla magazynów.

Schemat organizacji dystrybucji

Program kładzie szczególny nacisk na kwestię organizacji dystrybucji produktów. Główne cechy schematu organizacji dystrybucji to :
  • Podział całego terenu działalności firmy na tak zwane rejony. Sklepy zlokalizowane w danym rejonie obsługiwane są przez konkretnego kierowcę. Przy czym nie jest to przypisanie sztywne i do różnych kontrahentów mogą jeździć różni kierowcy, nawet kilka razy dziennie.
  • Zapewnienie dokładnego rozliczania poszczególnych kierowców, począwszy od zestawień wydanych faktur a skończywszy na rozliczaniu płatności.
    • wydruki wszystkich faktur według kierowcy,
    • zestawienia obrotów dla kierowcy, z możliwością dokonania zestawienia całości obrotów oraz zestawienia dokumentów niezapłaconych,
    • rozliczanie płatności według kierowcy.
  • Obsługa sieci sklepów: dowody dostaw do placówek, fakturowanie do centrali. Możliwa jest elektroniczna wymiana dokumentów EDI (wpółpraca z systemem ECOD).

Narzędzia kontroli nad pracą firmy

Kolejnym ważnym problemem, na który położono nacisk przy projektowaniu programu jest nadzór nad pracą firmy. W celu jego ułatwienia przewidziano w programie możliwości tworzenia różnych wydruków - zestawień, grupujących tematycznie całość posiadanych przez program informacji. Poniżej przedstawiono przewidziane zestawienia :

  • Kontrola pracy przewoźników : zestawienia faktur i rachunków oraz zestawienia towarowo - ilościowe.
  • Dostęp do wydawanych w firmie dokumentów : zestawienia wszystkich dokumentów wydanych w firmie oraz dokumentów niezapłaconych.
  • Kontrola obrotów z kontrahentami : wydruki wszelkich dokumentów, dokumentów jeszcze nie zapłaconych, zestawienie towarowo - ilościowe.
  • Dodatkowe zestawienia i wydruki : baza kontrahentów, towarów, wydruk obecnej produkcji dla magazynu, zestawienia i wydruki dokumentów kasowych.

Zarządzaj firmą on-line

Bezpłatnie w chmurze

Portale, na których bez instalacjibezpłatnie można wystawiać faktury, prowadzić ksiegowość czy rozliczać magazyny:

Pełna księgowość internetowa online

Program Madar 7 online, przez przeglądarkę, bez instalacji oprogramowania na komputerach osobistych, wykorzystując dostępną strukturę sprzętową i programową.