Wymierne korzyści pracy na wspólnym programie
Biuro rachunkowe
- dokumenty źródłowe są wprowadzane przez klienta, widoczne na bieżąco w systemie,
- biuro rachunkowe nadzoruje i dekretuje dokumenty,
- biuro rachunkowe wprowadza dodatkowe informacje, sporządza deklaracje.
Klient
- ma możliwość korzystania z systemu informatycznego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na:
- zakup licencji i aktualizacji,
- przechowywania, archiwizacji i bezpieczeństwa danych,
- uzyskuje dostęp do danych przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu niezależnie od miejsca pracy,
- finansowych,
- o wysokości zobowiązań publiczno - prawnych,
- poziomie kosztów, dochodzie czy stracie,
- ma możliwość na bieżąco kontrolowac poziom należności i zobowiązań.
Case study
Internetowe biuro rachunkowe - przyjęte rozwiązania
Klient sam sprawdza swój wynik finansowy
Wiadamo - chociaż wydaje się to truizmem - że biuro rachunkowe musi mieć pełny dostęp do danych klientów.
Z drugiej strony często podkreślanym minusem współpracy z biuram rachunkowych jest nieznajomość sytuacji firmy na bieżąco - przychodów i kosztów,
podatku który trzeba zapłacić, poziomu zadłużenia.
Jednym z rozwiązań tego problemu, wdrażanym przez wiele biur rachunkowych, jest prezentacja podstawowych informacji o stanie firmy w internecie.
Dzięki temu ogranicza się, uciążliwą dla obu stron, konieczność ciągłego kontaktu a dane widoczne są 24h na dobę.
Aspekt techniczny
Przyjrzyjmy się jak "od środka" wygląda możliwość udostępniania raportów klientom.
- W postaci raportów wysyłanych e-mailem.
W przypadku powszechności tej praktyki system informatyczny biura rachunkowego
musi mieć taką funkcję możliwie jak najbardziej zautomatyzowaną. Inaczej wysyłanie kilkuset powiadomień e-mailem jest bardzo uciążliwe.
- W postaci raportów umieszczanych w serwisie internetowym na stronach, do których klienci mogą się logować.
W takim przypadku musi być stworzone dodatkowe oprogramowanie zainstalowane na serwerze www, które umożliwia:
- prezentację danych w odpowiedniej formie,
- pobieranie danych do prezentacji z systemu informatycznego biura,
- kontrolę dostępu - by zalogowani klienci widzieli tylko własne dane,
- możliwie dodatkowo - część komunikacji z klientem, pozwalająca na umieszczania informacji, przypomnień, stanu zadłużenia wobec biura itp.
Prezentowane dane trzeba oczywiście w jakiś sposób przygotować - jeśli nie będzie to tworzone na pół ręcznie
to system informatyczny w biurze rachunkowym musi taką funkcję zawierać.
W przypadku stosowania oprogramowań różnych dostawców - musi być ustalony i zaimplementowany format wzajemnej komunikacji.
- Raporty on-line z programu.
Jeżeli używane oprogramowanie ma możliwość dostępu do danych on-line np. przez przeglądarkę - jak na przykład oferowane
programy Mobile,
upraszcza się proces przesyłania danych. Raporty są tworzone na bieżąco i niejako na żądanie klientów w dowolnym czasie.
Prezentacja wyniku finansowego, zestawień, niezapłaconych przez Internet poprzez www.emadar.pl
Często zdarza się, że klienci są zainteresowani szybką i ciągła informacją o stanie swojej firmie. Niezależnie od używanego przez nich systemu
istnieje możliwość prezentacji danych przez Internet. Nasze rozwiązanie, oparte o serwis www.emadar.pl
umożliwia umieszczenie przez biuro na serwisie danych klientów - stanu niezapłaconych, wyników finansowych, deklaracji, zestawień płacowych, kosztów itp. w dogodnym dla każdego terminie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Klienci po zarejestrowaniu otrzymują unikalny login i hasło, po wpisaniu których mogą przeglądać zawsze, gdy istnieje dostęp do Internetu, swoje dane, w szczególności:
- raporty księgowe - rozrachunki, bilanse, deklaracje,
- dane kadrowe,
- informacje bieżących i archiwalnych.
uzupełniająca funkcjonalnoć dostępna online
- Prowadzenia ewidencji oraz rozliczania podatku VAT (rejestry VAT, deklaracja VAT-7).
- Wprowadzania Poleceń Księgowania w księgach handlowych, sporządzanie zestawień obrotów i sald, kart kontowych,
rachunku wyników i bilansu.
- Rejestracji dokumentów w Książce Przychodów i Rozchodów, sporządzania deklaracji do rozliczenia podatku.
- Prowadzenia raportów kasowych, bankowych - w tym również kontrola należności i zobowiązań.
- Prowadzenia ewidencji środków trwałych oraz sporządzania tabel amortyzacyjnych.
- Wystawiania faktur sprzedaży, faktur wewnętrznych, dowodów księgowych, not.
- wystawianie faktur VAT,
- prowadzenia kasy,
- składanie zamówień,
- wprowadzanie remanentów
- wypełnianie kart pracy.
Dlaczego Madar Mobile?
- Tani, prosty w obsłudze instalacji:
- nie potrzebne inne serwery,
- nie trzeba instalować na urządzeniach /
telefonach dodatkowego oprogramowania.
- Oparty o kompletny system 7.
- Wykorzystujący standardowe protokoły - do wykorzystania przez urządzenia obsługujące html.
- Działający on-line - bez konieczności dodatkowej
synchronizacji danych.
Zobacz działanie programu
W celu demonstracji działania programów na serwerze umieściliśmy program oraz przykładowe dane.
Wchodząc na stronę http://www.madar7.pl/demoonline.htm
można uzyskać dostęp do nich poprzez program Madar Mobile.
strona
główna
|