Zasady wdrażania programów MadarPo zakupie prostych programów, takich jak do wystawiania deklaracji czy ewidencji poczty wchodzącej i wychodzącej, wystarczy zazwyczaj kilka godzin i przeczytanie instrukcji, by rozpocząć pracę.Im bardziej zaawansowane i rozbudowane jest oprogramowanie do zarządzania firmą, tym większe nakłady trzeba ponieść na jego wdrożenie. Już programy magazynowe, ze względu na różny sposób ewidencji i rozliczania towarów i materiałów, wymagają odpowiedniej konfiguracji i krótkiego przeszkolenia. Niewielkie koszty poniesione na adaptację programu do własnych potrzeb mogą skutkować znaczącym zwiększeniem efektywności pracy.Wdrożenie systemu do zarządzania firmą wiąże się z poniesieniem nakładów na instalację i konfigurację, szkolenie pracowników, integrację z innym oprogramowaniem wykorzystywanym w firmie - a w późniejszym czasie na pielęgnację i rozwój systemu.Klienci zakupujący oprogramowanie mogą liczyć na dodatkowe wsparcie wdrożeniowe, rozliczane według stawki godzinowej, bądź w ramach podpisanej umowy nadzoru autorskiego.
Pomoc technicznaWsparcie w okresie 12 miesięcy po zakupieW okresie 12 miesięcy po zakupie istnieje możliwość bezpłatnego wsparcie w okresie gwarancyjnym, pozwalające na:
Zdalna pomocW każdy program wbudowany jest moduł zdalnego dostępu poprzez VNC (ang.Virtual Network Computing). Dzięki temu narzędziu problem, którego nie można rozwiązać drogą telefoniczną - ponieważ wymaga sprawdzenia i ingerencji w bazie danych - może zostać rozwiązany zdalnie, bez konieczności wizyty w siedzibie klienta.Technicznie moduł pozwala na udostępnienie przez klienta zasobów jednemu z komputerów firmy Madar, tak, aby specjalista "widział" pulpit klienta i w razie potrzeby mógł wykonać operacje serwisowe. Bezpłatnie usługa ta dostępna jest tylko dla klientów z podpisaną umową nadzoru autorskiego. SzkoleniaW większych firmach konieczne jest zaplanowanie cykliczne spotkań roboczych. Ich przeprowadzenie pomoże w:
Zmiany "na życzenie"Oferowane oprogramowanie, w szczególności Madar 7, jest rozbudowane i realizuje większość wymagań klientów sektora MSP.Wiele z funkcji, które wydają się niedostępne, są zawarte w programie i wymagają jedynie włączenie poprzez odpowiednią konfigurację.Ustawienia konfiguracyjne można uzyskać w ramach standardowego telefonicznego bądź internetowego wsparcia.Niektóre jednak wymagania są na tyle specyficzne, że konieczne jest wprowadzenie modyfikacji do programu. Jako producent oprogramowania wykonujemy modyfikacje programów, zgodnie z potrzebami klientów. Zmiany te wyceniane są według stawki godzinowej bądź są zapewniane umowami nadzoru autorskiego. Sposoby rozliczeńWdrożenie programów w większości odbywa się w siedzibie klienta. Przyjazd specjalistów następuje po uprzednim ustaleniu terminu spotkania.
Umowa nadzoru autorskiegoProponujemy naszym klientom podpisanie umowy nadzoru autorskiego, obejmującej opiekę serwisową, powdrożeniową, konsultacje i szkolenia oraz modyfikacje programów w ciągu trwania umowy, w zakresie zależnym od potrzeb klienta.Ta forma współpracy zapewnia:
Jak porównać oprogramowanie?Wśród oprogramowania wspierającego działalność w firmie można znaleźć na rynku wiele rozwiązań. Niektóre dotyczą jedynie wybranej dziedziny np. wystawiania deklaracji. Niektóre oferowane są jako zintegrowane systemy do zarządzania, obejmując swoją funkcjonalnością większość procesów w firmie.Ważnym kryterium wyboru oprogramowania jest dopasowanie go do wielkości przedsiębiorstwa i oczekiwań funkcjonalnych. Niebagatelne znaczenie mają też koszty, jakich poniesienia można spodziewać się przy wyborze konkretnego rozwiązania. Ponadto należy liczyć się z dodatkowymi obciążeniami z tytułu wdrożenia oraz późniejszej opieki serwisowej. W porównaniu ofert poszczególnych dostawców mogą pomóc poniższe sugestie.
|