Madar7 posida rozwiązania pozwalające na pełną obsługę środków trwałych, w tym ich ewidencję, modernizację czy amortyzację.
Moduł obsługi środków trwałych pozwala m.in. na:
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- prowadzenie ewidencji środków o niskiej wartości,
- tworzenie dokumentów związanych z przyjęciem, przekazaniem, likwidacją i sprzedażą środków trwałych: OT i LT,
- prowadzenie ewidencji lokalizacji terytorialnych i komórek organizacyjnych,
- możliwość aktualizacji wartości,
- możliwość wprowadzania modernizacji środków,
- prowadzenie ewidencji miejsca użytkowania środka.
- oznaczenie osoby odpowiedzialnej
Amortyzacja
System daje taką możliwość jak np.:
- modernizacja środków trwałych i ich przeszacowanie,
- tworzenie tabel amortyzacyjnych miesięcznych i rocznych,
- amortyzacja liniowa, degresywna,
- możliwość tworzenia niezależnej amortyzacji bilansowej i podatkowej,
- wyznaczanie przewidywanego planu amortyzacji.